Re: [BTS#237813] po-debconf://fontconfig

On Monday 15 March 2004 13:13, cobaco wrote:
> [...]
Zal ze voorlopig aan l10n@famdijkstra.org sturen. Ik hoor wel als dat moet
veranderen.

Iets heel anders...
Ik heb een script 'kpodebconf' geschreven voor gebruik onder KDE (ontwikkeld
en getest met 3.2.0 onder Woody) at een soort versiebeheer en
statusmanagement (van ITT t/m BTS) doet voor nieuwe po-debconf vertalingen.
Het maakt zelfs automatisch alle mailtjes aan naar de juiste adressen en met
juiste onderwerp (pseudo-header), adres en attachment. Het maakt gebruik van
kmail en kbabel.

In het begin van het script kan je een pad opgeven waar je de vertalingen wilt
hebben. De benodigde directorystructuur daaronder wordt automatisch
aangemaakt.
Je begint met het downloaden van één of meerdere template files naar deze
root, gevolgd door 'kpodebconf ITT';
Geef kpodebconf -h voor de volledige syntax. In het commentaar staat de
basiswerking uitgelegd.

Ik hoor wel of jullie het iets vinden...

FJP