[RFR] po-debconf://apmd

Ik had dit pakket enigszins willekeurig opgepakt als eerste probeersel.
Vanochtend zag ik dat ook Michiel Sikkens al een vertaling had gedaan (RFR
oktober 2003).

Omdat ik mijn vertaling beter vind (sorry Michiel), besloten deze om toch aan
te bieden. Wel heb ik een paar zaken van hem overgenomen.
In het vervolg zal ik eerst controleren of iemand anders de vertaling niet al
onderhanden heeft en eerst ITTs sturen.

Ondanks commentaar van Tim Dijkstra heb ik suspend en sleep (voorlopig) toch
onvertaald gelaten.

M.vr.gr,

Frans Pop