Re: Nederlandssprekenden houden niet van vertalen?

On Sat, Jan 17, 2004 at 09:29:21PM +0100, Tim Dijkstra wrote:
> Hoi Mensen,
>
> Ik kwam net toevallig op deze site:
>
> http://murphy.debian.org/lists/debian-l10n-dutch/details.html
>
> Let op hoe het aantal subscribers afneemt op het moment dat het aantal
> post omhoog gaat. Dat was rond eind september, toen we pseudo-urls
> gingen gebruiken en serieus gingen reviewen ...

Dat had ik eerlijk gezegd wel verwacht toen ik voorstelde om ons wat
beter te gaan organiseren...

> Ik wilde niet zoveel zeggen eigenlijk, alleen dat we wel wat meer
> vertalers kunnen gebruiken. We willen toch niet dat cobaco alles in
> z'n eentje doet;)

Zeker niet.

That said, ik denk dat een klein team actieve mensen veel interessanter
is dan een grote groep subscribers van een mailinglijst waar slechts
eens in de paar maand een mail naar gestuurd wordt die *geen* spam is
:-)

--
Wouter Verhelst
Debian GNU/Linux -- http://www.debian.org