Re: Nederlandssprekenden houden niet van vertalen?

Jo,

On Sat, 2004-01-17 at 20:29, Tim Dijkstra wrote:
> Hoi Mensen,
>
> Ik kwam net toevallig op deze site:
>
> http://murphy.debian.org/lists/debian-l10n-dutch/details.html
>
> Let op hoe het aantal subscribers afneemt op het moment dat het aantal
> post omhoog gaat. Dat was rond eind september, toen we pseudo-urls
> gingen gebruiken en serieus gingen reviewen ...
>
> Ik wilde niet zoveel zeggen eigenlijk, alleen dat we wel wat meer
> vertalers kunnen gebruiken. We willen toch niet dat cobaco alles in
> z'n eentje doet;)

Ik zal weer gaan helpen hoor :-). Ik was laatst even in een coding
spirit, dus niet zo veel aan vertalen gedaan. Maar inderdaad, het team
bestaat niet echt uit veel mensen die wekelijks in ieder geval één
vertaling doen. (Ik was er laatst zelf ook een, dus 'k mag eigenlijk
niet zeuren). We zouden wel wat meer mensen kunnen gebruiken.
Ik begin in ieder geval weer! Success verder allemaal!

Groet, Michiel.

--
Michiel Sikkes             | Debian GNU/Linux (http://debian.org)
michiel@sikkes.xs4all.nl   | GNOME (http://gnome.org)