Re: Nieuwe coordinatiepagina

On Mon, Dec 22, 2003 at 05:32:03PM +0100, Tim Dijkstra wrote:
> [...]
> deze lijst gepiped krijgt. Het zoekt naar e-mailtjes met een
> pseudo-url (bv [ITT] po-debconf://courier/nl.po), de daarin gevonden
> gegevens zijn te vinden te
>
> 	http://www.famdijkstra.org/debian/l10n/
>
> Ik hoop dat het mensen helpt die willen weten wat de status is van een
> bepaalde vertaling, of er al een ITT is, etc zonder door de lists.d.o
> archives heen te moeten.
>
> Ik ben ook van plan om het mogelijk te maken een referentie naar een bug
> nummer te sturen, dan hebben we ook meteen een plek met alle nog open

Dat ziet er alvast al prachtig uit!

> Oh ja; Het scriptje kijkt naar de extensie van bestanden die zijn
> toegevoegd aan de e-mails en baseert daarop de keuze of het een bestand
> is met daarin de te reviewen text. Voor po-debconf/po is dat .po, voor
> wml is dat .wml, maar voor het vertalen van manpages heb ik geen idee
> wat een gebruikelijke extensie is. Iemand een idee?

Da's de sectie-nummer van die manpage, dus een getal van 1 tot 8 (of 9
op sommige systemen).

> Misschien moet ik
> een ander criterium nemen ...

Wat dacht je van het MIME type zoals die in de mail zit?

Toegegeven, verschillende mensen hebben verschillende MIME types op deze
lijst, maar een mapping aanmaken moet in principe haalbaar zijn, denk
ik.

--
Wouter Verhelst
Debian GNU/Linux -- http://www.debian.org