Re: plans for d-i string freeze

On Fri, Dec 05, 2003 at 01:16:39PM +0100, Bas Zoetekouw wrote:
> Hi cobaco!

> Dat gaat alleen over po-debconf dingen neem ik aan?  Hoe zit het met de
> installer zelf?

Waar héb je het over? ;-)

(Debian-installer is geheel en volledige opgebouwd uit "udebs", packages
die hetzelfde bestandsformaat gebruiken als gewone debs, maar hun klak
gooien naar alles wat "policy" heet, om plaats te besparen. Voor in- en
uitvoer wordt *enkel* cdebconf, een C herimplementatie van debconf,
gebruikt...)

> En met dingen als release-notes en de installatie-manual?

Da's natuurlijk een ander verhaal...

--
Wouter Verhelst
Debian GNU/Linux -- http://www.debian.org