Re: vertaling "mirrors/size.wml" / "devel/debian-desktop"

Steven M. Ottens heeft geschreven:
On Tue, 2002-10-29 at 10:18, Bart wrote:

Heb net de mailinglijst archieven bezocht en blijkbaar komt de mailinglijst wel in de nieuwsgroep maar niet omgekeerd.

Dus hier m'n twee vertalingen.

feedback is altijd welkom ...

Ok ik heb /devel/debian-desktop gevonden (vergat de -d optie)

Beide zijn nu toegevoegd aan de site

Een paar opmerkingen:
-als je klaar bent met je vertaling gebruik dan "make index.nl.html" om
een html bestand van index.wml te maken. Dan kan je hem makkelijker even
na lezen op kleine typfoutjes.

imcer@arabonradar:~/php/debian/webwml/dutch/devel/debian-desktop$ make index.nl.html
make: *** Geen regel voor het maken van doel `index.nl.html'.  Stop.

enig idee hoe dat komt ?

-gebruik geen rare tekens als de e-umlaut, gebruik de standaard html
notering: &eum; voor e-umlaut etc (zie ook
http://www.w3.org/TR/html401/sgml/entities.html)

ok. niet aan gedacht ....

-Ik heb "We garanderen dat het configureren van <a
href="http://packages.debian.org/x-window-system";>XFree86</a> zo
gemakkelijk en foutloos zal verlopen als mogelijk.
 vervangen door
We zullen er voor zorgen dat het...
Garanderen klinkt te zwaar tov het origineel (We will make sure that ...

-/devel/debian-desktop is al niet meer up to date, ik kon zo snel niet
zien wat er veranderd is. ;-)

die veranderen dat nogal graag 2 * daags :-)
Bart

Groeten
Steven

--
"Intellectuals are the shoeshine boys of the ruling elite" (Killdozer)

http://indymedia.be     |     bart at indymedia.org
http://thepits.be       |     bart at thepits.be
http://pseudopunk.be    |     icq: 48682266

gebruik vrije software -- Debian GNU/Linux -- http://debian.org

gpg --keyserver keys.indymedia.org --recv-keys be196251