Re: vertaling "mirrors/size.wml" / "devel/debian-desktop"

On Tue, 2002-10-29 at 10:18, Bart wrote:
> Heb net de mailinglijst archieven bezocht en blijkbaar komt de
> mailinglijst wel in de nieuwsgroep maar niet omgekeerd.

nieuwsgroep? ;-)

> Dus hier m'n twee vertalingen.

mirror/size.wml is goed wat mij betreft, er zat een klein typfoutje in
inder ipv minder bij non-US. De ander geeft een probleem aan mijn kant.
Ik kan hem namelijk niet vonden in de CVS tree.

Hij is wel op het web te vinden onder
www.debian.org/devel/debian-desktop/ maar zelfs nadat ik mijn CVS tree
heb ge-update is het nergens te vinden, niet in de engelse nog in een
van de andere talen-directories. Als iemand weet waar het probleem ligt
dan hoor ik dat graag dan kan ik verder.

groeten
steven