webwml/dutch/releases/sid/index.wml vertaling

Hieronder het resultaat van mijn eerste vertaalpoging.
Had wel problemen met het woord "in-place" dat ik dan provisoir als
"in-situ" vertaald heb :)

Alle commentaar is welkom.

Met vriendelijke groeten,

Jan V

--8<--webwml/dutch/releases/sid/index.wml--
#use wml::debian::template title="De onstabiele distributie (``sid'')"

wordt ook wel ``unstable'' genoemd. Het grootste deel van het
ontwikkelingswerk dat plaats vindt in Debian, wordt geupload naar deze
distributie. Ze zal nooit worden uitgegeven, daarentegen zullen hieruit
pakketten hun weg vinden naar de testing distributie en uiteindelijk in
een echte release geïntegreerd worden.</p>

bibliotheek vernieuwingen. Dit kan aanleiding geven tot een bijzonder
onstabiel systeem dat niet-installeerbare pakketten kan bevatten als
gevolg van ontbrekende bibliotheken, afhankelijkheden die niet kunnen
worden voldaan enz.  Gebruiken op eigen risico!</p>

--8<--