Re: Vertaling van de Free Documentation License

On Thu, 8 Mar 2001, Herman Bruyninckx wrote:

> In attachment een vertaling van de Free Documentation License.
> Hopelijk kan iemand daar iets mee aanvangen.
>
> Ik heb die vertaald omdat er in Vlaanderen vanuit onderwijskringen
> interesse voor bestond, voor de verspreiding van lesmateriaal.
> Of ze het nu werkelijk gaan gebruiken, en of het in de FDL vorm zal
> zijn weet ik niet...

Er zit wel een klein foutje in: Nederlands wordt in het Engels geschreven
als "Dutch", niet "German"... :-)

--
wouter dot verhelst at advalvas in belgium

Real men don't take backups.
They put their source on a public FTP-server and let the world mirror it.
					-- Linus Torvalds