Re: werk aan de site?

On Tuesday 07 November 2000 12:27, Teun Vink wrote:
> Tijdje niks van me laten horen in verband met drukte met m'n afstuderen,
> maar dat zit er nu op...

Mooi, zou je mij dan willen aflossen...? want ik heb de komende drie maanden
geen tijd... Blijft wel sluimerend lid totdat ik weer mee kan helpen. Ik
blijf wel gewoon het Nieuws vertalen, maar dat is niet zo veel...

> Ik ben bezig met mijn application als debian maintainer, en moet daarvoor
> als praktische opdracht een van de pagina's van de website naar het
> Nederlands vertalen.

:) is dat voldoende om maintainer te worden?

> Heeft iemand een voorstel welke pagina het hardst aan vertaling toe is, of
> nuttig is om te vertalen?

Is er misschien ergens een weblog? zodat we kunnen zien wat het meeste
bezocht wordt? want wat het meeste gelezen wordt, moet het actueelste zijn...

Egon

--
Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me spread
 If you dont know what ~/.signature means , don't get your panties in a