re: meewerken

Welkom Damiaan,

> wordt er nu al wat werk gemaakt van de vertalingen voor debian?

Ja, ik ben nu net terug van twee weekjes USA, maar ben daarvoor druk
bezig geweest met het vertalen van security updates...

Over het algemeen beperk ik me tot het vertalen van het nieuws alleen,
en de coordinatie van de groep...

De afgelopen week ergens is er een HD crash geweest, maar de CVS lijkt
gewoon te werken...

Ben je bekend met CVS? Zoja, email me dan even, want dan stuur ik je
het paswoord voor de dutch section of de website...

Zo nee, lees dan:

http://www.debian.org/devel/website/using_cvs

Kijk ook even de archieven van de debian-l10n-dutch@lists.debian.org
mailling list door voor meer tips...