re: Debian vertalingen

> Als er meer mensen gaan meewerken, is het waarschijnlijk niet goed login
> en paswoord aan iedereen door te geven.

Met CVS wordt er ook opgeslagen wie er veranderingen heeft gemaakt, mits iedereen
een eigen login heeft...

> Als ik het goed begrijp is een login en paswoord enkel nodig voor het
> opladen van de vertalingen.

Ja, alleen een CVS login/pwd is voldoende.

de contactpersoon met Debian HQ en de coordinator moet dezelfde zijn. Heeft
echt niet veel werk te zijn, dus 2 personen lijkt me niet direct nodig.
Waarom zou dit nodig zijn? (Wil ik weten als ik me eventueel kandidaat stel,
hoewel ik denk dat jij (Stefaan) en Remco de aangewezen personen zijn)

> Het is niet langer vrijblijvend meer, want de andere vrijwilligers willen
> natuurlijk graag dat hun werk zonder vertraging ter plekke komt.

Als elke vrijwilleger gewoon een login heeft, kan iedereen dit zelf uploaden
Als ik het goed heb kunnen CVS upload teruggedraaid worden, door naar een
oudere versie terug te stappen.

Dit systeem werkt op http://nl.linux.org/ uitstekend! In de praktijk blijkt
dit terugdraaien niet nodig. En als blijkt dat een vrijwilliger telkens
de boel opklooit en hij is niet voor rede vatbaar, trek je gewoon zijn CVS
login terug. De coordinator(s) is degene die daar toestemming voor geeft
en kan geven.

grtz,

Egon