Re: dedication-2.2.nl.txt

On Tue, 8 Aug 2000, Remco van de Meent wrote:
> Zoals aangekondigd heb ik een vertaling geprobeerd te maken van de
> dedication van potato.
>
> Commentaar, correcties en suggestief gewenst natuurlijk. De originele
> Engelse versie staat op
>   http://lists.debian.org/debian-announce-00/msg00008.html

Lijkt mij een zeer goede vertaling / versie, paar dingetjes...

> Sommigen hebben wellicht twee nieuwe bestanden in het Debian-archief of op
> CD-ROM's opgemerkt. Ze zijn het teken van het opdragen van deze release van

s/CD-ROM's/de CD-Rom's/
s/Ze zijn/Deze zijn/

> [...]
> met een uitgesproken mening op de mailing lists, op een humoristische en
> directe manier zoals alleen hij die kon brengen. Joel heeft vele belangrijke
> onderdelen van Debian onderhouden, op een excellent niveau dat nooit in
> twijfel getrokken is. De Debian developers die doorgaan met Joel's werk,
> zullen dat op dat zelfde hoge niveau proberen te doen.
>
> Dat Joel deze ziekte had en elke dag weer de beproevingen daarvan moest
> doorstaan, was bij vrijwel niemand van ons bekend, tot vlak voor het einde.
> Mede daardoor realizeren we onszelf pas nu met wat voor een toewijding en op

s/onszelf/ons/     ???

> wat voor een vriendschappelijke manier hij zich met het Debian project en
> ons allen heeft bezig gehouden. Daarom, en ter nagedachtenis aan Joel's
> leven, wordt deze release van Debian aan hem opgedragen.
>
>  * De "Joel 'Espy' Klecker" release
>
> -- de Debian developers

Verder een prima vertaling....

P.S. wordt deze ook geupload naar de debian site ??

Mark Janssen                                  Unix Consultant
Unix Support Nederland / PSInet Netherlands
E-mail: mark@markjanssen.homeip.net    GnuPG Key Id: 357D2178
http: markjanssen.homeip.net www.markjanssen.nl www.maniac.nl
Fax/VoiceMail: +31 20 8757555     Finger for GPG and GeekCode