Re: vertaling

On Fri, 4 Aug 2000, Remco van de Meent wrote:
> Hoi,
>
> [ik ga er maar even vanuit dat iedereen hier in ieder geval Nederlands
> kan lezen]
>
> Er zijn inmiddels een aantal vertalingen van dedication.txt gemaakt,
> zou het misschien wat zijn om ook een Nederlandse te maken?

Lijkt mij een mooi idee... hoewel ik zelf geen 'debian developer' ben
ben ik wel bereid mee te helpen indien iemand op vertaalproblemen stuit.

Mark Janssen

Unix Support Nederland / PSInet Netherlands
E-mail: mark@markjanssen.homeip.net    GnuPG Key Id: 357D2178
http: markjanssen.homeip.net www.markjanssen.nl www.maniac.nl
Fax/VoiceMail: +31 20 8757555     Finger for GPG and GeekCode