coordinator

Oke, dan zal ik het wel worden. Eind september ben ik twee weken weg,
dus als iemand dan het even wil overnemen... Ik kan ook niet beloven
dat ik elke week evenveel tijd heb en hoe lang ik er mee door kan gaan,
maar dan is het in ieder geval voor nu even geregeld.

Ik ben student aan de Universiteit van Nijmegen (achtste jaars) in
de studie 'informatische chemie'. Relevante CV: heb LinuxDot opgezet
(http://linuxdot.nl.linux.org/) en ben NL editor voor LinuxFocus
(http://www.linuxfocus.org/Nederlands/). Verder heb ik een website
over organische chemie en ben ik een 'betere' webserver aan het
schrijven. (WOC: http://www.sci.kun.nl/woc/ -> woordenboek organische
chemie)

Oke:

Egon Willighagen             egonw@subdimension.com               Nieuws
Stefaan Colson               stefaan.colson@pandora.be            ?
Teun ??                      ??                                   ?

en Wichert dus niet, maar ik hoop dat ie wel mee blijft luisteren...
en af en toe zijn Debian kennis doet gelden...

Sorry voor de vraagtekens, maar ik kan de mailarchieven niet bereiken.

Egon