Re: Login og download fra et online script

Hej Frederik.
Curl virker super. Tusind tak! =)
Skulle jeg have brugt debian-user-danish@lists.debian.org? - Hvad bruges denne her liste da til helt præcist? Heh troede det var den eneste danske Debian liste, så i må da undskylde hvis jeg er gået galt. Burde jeg tilmelde mig debian-user-danish@lists.debian.org til fremtidig brug i samme relation?

Søren, jeg bruger wget 1.9.1-12, så der må vidst være en verden til forskel fra din? =)
Men ellers tusind tak du kikkede på problemet, det er altid dejligt med folk som engagere sig.

Med venlig hilsen / Best Regards
Janus Tougaard
Ridderhatten 316
DK-5220 Odense SØ