Et par fejl i fontconfigs pakkeoversættelse

Hej,

Prøv 'dpkg-reconfigure'. Så:

  Den lave tekstoptegning af højere kvalitet.

Og

 Vektor-skrifttyper er gode at skalere til forskellige størrelser.

burde måske være

 Vektorskrifttyper skalerer godt til forskellige størrelser.
 Vektorskrifttyper er gode til at skalere til forskellige størrelser.

Og

  for hvor enkelt bruger

i stedet for "hver".

I stedet for punktskrifttyper måske billedskrifttyper eller
billedbaserede skrifttyper? Jeg ved ikke helt.

Og

  Afhængigt af din skærm og hvilke skrifttyper, du bruger

tror jeg burde være "Afhængig af ..." uden 't'.

Det er ellers skægt at flere og flere pakker pludselig snakker dansk
når man installerer dem. :-)

--
Ole Laursen
http://www.cs.auc.dk/~olau/