[Fwd: Status pages for 2nd-stage installer-packages]]

Hej,

Jeg holder oversættelsen af debians nye installationsprogram opdateret
til dansk.
Desuden har jeg efterhånden oversat en del debconf-tekster, så tjek lige
om der skulle ligge en fejlrapport mod pakken med en dansk oversættelse,
før I laver en debconf-oversættelse.

Jeg har lige fået nedenstående brev om andre oversættelser, der er
relevante for installationen

Lige nu viser statistikken for "2nd-stage installer" i det vedhæftede
brev:

------------
Statistics of 2nd-stage packages packages for da:

  console-data/debian/po/da.po: 87t1f0u [Morten Brix Pedersen]
  discover/po/da.po: 68t10f5u [ Keld Simonsen]
  aptitude/po/da.po: 428t46f150u [Morten Bo Johansen]
  apt/po/da.po: 285t1f0u [Claus Hindsgaul]
  dpkg/po/da.po: 1001t5f1u [Claus Hindsgaul]

Missing files:
  shadow/po/da.po
  discover/debian/po/da.po

Global statistics: 1964t63f156u (73%)     (total strings: 2661=100%)
---------

Jeg går ud fra at Morten, Morten og jeg vil opdatere "vores"
oversættelser ovenfor. For nogen tid siden opdaterede jeg
discover-oversættelsen, men den er ikke blevet udgivet endnu. Værre er
det med oversættelsen af shadow-pakken; den indeholder 467 tekster!

Er der nogen, der er i gang med at oversætte shadow eller har blod på
tanden til at gøre det? (Lav en "apt-get source shadow" og kig på
po/shadow.pot)

Claus