Re: Jeg vil også hjælpe til

Alle tiders!
Så har vi også fået de første pakker hele vejen gennem
korrekturprocessen (defineret ved at fire forskellige mennesker har
godkendt den).

Det er en god idé at starte med at lave korrekturlæsning. Ikke
nødvendigvis (men gerne) af alle de eksisterende pakker. Det giver dig
mulighed for at "komme ind i" vores sprogbrug, så dine kommende
oversættelser bliver konsistente med de eksisterende - og kritisere de
sprogvalg, hvor du mener at vi er forkert på den.

Husk at du kan indsætte linjer, der starter med "## " (to havelåger og
et mellemrum) med kommentarer som kun oversættere og andre
korrekturlæsere får at se.

Held og lykke!

Claus

PS: Morgenens status ser således ud: