zapojení do překladu

Dobrý den (ahoj),

již nějakou dobu používám Debian (a odebírám i tuto konferenci i když pod jiným mailem). Došel jsem k tomu, že bych se rád nějakým způsobem začal podílet na jeho tvorbě a začít překládat do svého mateřského jazyka mi připadá jako vhodný start. Mám poněkud problém s českým pravopisem, ale rád bych se to pokusil zvládnout pomocí zvýšené píle a nástrojů pro kontrolu pravopisu. Myslíte, že bych Vás mohl požádat o zapojení do "lokalizační" činnosti a případně odkaz na nějaké věci tipu "must know"?

Děkuji
S pozdravem

Jiří Jánský