Re: Překlady DDTP

Martin Šín píše v Pá 11. 12. 2009 v 12:18 +0100:
> Tak mi pomalu začínají chodit odmítnuté emaily:
>
> Technical details of temporary failure:
> The recipient server did not accept our requests to connect. Learn more
> at http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=7720
> [i18n.debian.net. (10): Connection refused]
>
> Tak to bude asi rozbité.
> M.

Ahoj,

Omlouvám se za pozdní odpověď, ale o víkendu jsem byl pryč.

DDTP používáš jen ty, tak proto ti nikdo neodpověděl.

V současné době je trochu problém s tím, že došlo u poskytovatele
hostingu k nějakým změnám a člověk, který to má na starosti se nějak
nemá k tomu, aby tam zajel a server přenastavil, prý to snad nezvládá,
že je to daleko.

TAkže momentálně je možné překládat si (předpřekládat si do šuplíku) jen
pomocí DDTSS.

--
Michal Šimůnek