Popisy balíčků k přeložení 14/2009

Zdravím,

Zasílám popisy balíčků pro tento týden. Prosím o překlad do 18. 10.
Uvedené popisy naleznete v DDTSS v Pending translations. Pokud si s
něčím nebudete vědět rady, nebo vám popis přijde příliš složitý,
napište sem do konference a uveďte o jaký popis jde.

Daniel Kavan

kdebase-runtime
kdebase-runtime-data
kdebase-runtime-dbg
kdebase-workspace
kdebase-workspace-bin

Viktor Matys

Momentálně nemůže překládat

Tomáš Fidler

kdebase-workspace-data
kdebase-workspace-dbg
kdebase-workspace-dev
kdebase-workspace-kgreet-plugins
kdebindings-dbg

Vítězslav Kotrla

Překlady zůstaly od minula nepřeložené, dal jsem je někomu jinému, tak
až bude chtít a bude moci zase překládat, tak ať se mi prosím ozve.

Při téměř stejném překladu si můžete text stejné části překladu
zkopírovat, jen se změní
rozdílné texty. Již přeložené části u KDE balíčků prosím neupravujte,
jen dopřeložte chybějící zbytek.

--
Michal Šimůnek