Re: Hledá se koordinátor překladů Debianu

Zdravím,
také bych to tak viděl, takže novému koordinátorovi gratuluji. Na druhou
stranu a snad nikoho nenaštvu, ale přijde mi, že nás je opravdu málo -
tak 5 lidí, spíš méně?

Dál můžu sledovat diskuzi a přeposílat do české diskuze nové balíčky
vhodné k překladu. S překlady DDTP jsem opět začal trochu hýbat - s tím
půlrokem pasivity jsem to přehnal, bylo to pár měsíců, ale mně to tak
přišlo, problém s časem u mě přetrvává.

Novému koordinátorovi přeji ať se daří a tomu starému mockrát
děkuji. ;-)

Martin Š.

V Fri, 1 May 2009 06:23:56 +0200
Miroslav Kure <kurem@upcase.inf.upol.cz> napsáno:

--
$ unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep