Re: Připojení se aktivně k překladu Debianu

On Mon, Aug 13, 2007 at 08:38:16PM +0200, Michal Šimůnek wrote:
> Dobrý den,
>
> Rád bych se připojil k překladu Debianu. Jsem sice poměrně čerství uživatel,
> ale učím se rychle.

Pomoc samozřejmě vítáme, ale doufám, že ta hrubka je jen náhodný překlep :-)

> Zaslal jsem serveru pdesc@ddtp.debian.net mail s předmětem GET 1 cs, že budu
> překládat zatím popisy balíčků, ale server mi neodpovídá, je to už tři
> hodiny, neví někdo, co se děje?

Poslední dobou jsou se službou trošku problémy, protože ji občas někdo
brutálně zaspamuje a je jednodušší ji pak dočasně vypnout. Je možné,
že jde o podobný případ.

--
Miroslav Kuře