Re: Moznost prekladu gpe-expenses

Dobra, tak ja to nejak tento tyden udelam a poslu.
D.K.

Miroslav Kure wrote:
On Mon, May 21, 2007 at 08:09:25AM +0200, Daniel Kavan wrote:
Zdravim,
ja bych to zkusil, ale nevim, jak na to. Staci to, co je v msgid v anglictine vepsat do nasledujiciho msgstr prelozene?

V zasade tak. Program KBabel provede na pozadi i nejake zakladni
kontroly, ale chce si s nim chvilku pohrat. Pozor jeste na promenne,
ktere se neprekladaji (typicky ve formatu ${PROMENNA} nebo treba %s).

Pak to muzu poslat nekomu na opravy?

Jasne, bud sem do konference, nebo primo mne.