Re: DDTS pro packages

On Sat, Nov 11, 2006 at 01:28:55PM +0100, Ondra Kudlik wrote:
> A ja bych se zrovna zeptal... Je nejaky duvod, proc nechceme aby
> bylo mozne pouzivat web rozhrani DDTS? Na
> http://kleptog.org/cgi-bin/ddtss2-cgi/xx je uvedeno, ze jsme jedni z
> tech, kteri si nepreji ho pouzivat. Zajimalo me, jestli jsou pro to
> nejake argumenty nebo jestli proste jeste nikdo nepozadal :)

Protoze jsem pozadal, aby cestinu zakazali :-)

Duvody jsem mel v podstate 2:

* Kvalita prekladu
  Nemuzu si pomoct, ale kdyz jsem kdysi zabrousil do ubunti Rossety,
  tak jsem tam v prekladech videl pomerne hodne preklepu.
  Tak nejak tajne doufam, ze kdyz clovek preklada v souboru, ktery mu
  lezi na disku, ze si ho projede nejakym korektorem preklepu a ze
  nebude prekladat zbrkle, jak k tomu webove rozhrani svadi (mam ted
  10 minut prestavecku, lupnu sem 2 preklady).

* DDTP se vzdycky prekladal pomoci mailoveho rozhrani a moznost
  prekladat pres web mela prijit s instalaci Pootle serveru na
  i18n.debian.net. V dobe, kdy vse vypadalo, ze nasazeni Pootle muze
  prijit cca behem 14 dnu, Martijn oznamil tohle rozhrani a strhnul
  tak veskerou pozornost na svuj docasny hack -- nasazeni oficialniho
  Pootle se tim docela opozdilo a vlastne porad neni funkcni. Nechtel
  jsem ale, aby jsme prechazeli na neco, co treba za mesic uz zase
  nemusi fungovat.

Jelikoz si DDTS mezitim vypracoval schopnost nepoustet preklady na
server rovnou, ale teprve pote, az je nekdo zreviduje, tak v nej mam
uz vetsi duveru a pokud byste moc chteli, mohli bychom ho vyzkouset.

Navrhy?

--
Miroslav Kure