Re: l10n-czech

On Mon, Aug 01, 2005 at 11:43:48AM +0200, Ondrej Sury wrote:
> byl jsem osloven, zda-li bych se nechtěl ujmout koordinace lokalizace
> Ubuntu.  A jelikož si myslím, že by bylo dobré koordinovat práce s
> debian-l10-czech, tak raději píšu předem.
>
> Rád bych znal vaše názory :-).
>
> Ubuntu má přeci trochu jiný záběr (méně balíčků, novější verze) a pokud
> bych měl jít do českého l10n Ubuntu, tak bych byl rád, aby se má práce
> promítla zpátky i do Debianu.

ja by som bol rad, keby sa ku mne pridal niekto pre Slovencinu ;-)

napr. debian-installer mal vela veci zo sarge, ale predsa len zopar veci
tam bolo IBA z Ubuntu ... a Breezy by som uz rad podporil aj so Slovencinou -
- hlavne preto, ze Hoary Slovak aj Czech instalator dopadol velmi zle
(2 stringy mali rovnaky preklad, co bezny user na konci instalacie nezvladne,
treba rucne upravit /etc/inittab)

moj okruh zaujmov: Debian, Ubuntu, Componentized Linux (tam je instalator Anaconda)

takisto by som bol rad, keby sa nemuseli tie iste veci robit viackrat

BTW - velke DAKUJEM a este raz DAKUJEM si zasluzi Miroslav Kure, ktory mi pomahal
      pri zorientovani sa na zaciatku prekladov a teraz tiez pomoze, ak potrebujem pomoc ;-)

P.S. prepacte za cross-posting, ale hladam pomocnikov ...

5o   Peter.Mann at tuke.sk