myspell-cs

Mezi chybějícími věcmi, které uživatelé ohledně lokalizace často žádají
patří i spellchecker pro openoffice.org, tj. balíček myspell-cs.  Nechce
se toho někdo ujmout? Já bohužel absolutně netuším, odkuď ho vzít
(tuším, že se dá použít jako základ slovník ispellu, ale tím končím).
Může to klidně být i sponzorovaný balík, nebo by mi možná stačil
polopatický návod.

O.
P.S.: Před chvílí jsem nahrál do unstable mozilla-thunderbird-locale-cs
P.P.S.: Ještě musí projít přes ftp-mastery, takže v archivu bude tak
zítra, pozítří.
--
Ondrej Sury <ondrej@sury.org>