Traducció de la wiki

Benvolguts.

Em dic Daniel i estic interessat a traduir pàgines de la wiki al català. He llegit el web de la coordinació de Debian al català i diu res sobre la wiki -sols paquets, pàgines de manual...-. La wiki funciona de tal manera que potser no cal fer servir aquesta llista de correu -de fet el grup de traducció a l'espanyol no fa servir la llista de correu per a això-, però a mi em sembla que pot ésser interessant fer servir la llista, i comento ara perquè.

La wiki està pensada per al treball col·laboratiu, però per pàgina. Així doncs l'estat de la traducció de diverses pàgines -qui s'encarrega, qui revisa, està desactualitzada...- es dilueix. A mi em sembla que seria adient tenir aquesta informació centralitzada a la llista...

Aquesta és la meva opinió, en qualsevol cas començaré a fer feina i informant fent servir la pseudourl que en Guillem -gràcies :)- ha habilitat; qualsevol canvi m'adapto :).
La meva intenció és anar a poc a poc però de manera constant.

Gràcies :)

Daniel.

Tramés via tutanota