[LCFC] wml://distrib/netinst.wml

Bon dia,

Aquí teniu la traducció amb totes les aportacions fetes.

Salutacions.

PD: Entenc que Innocent de Marchi, si ningú no hi diu res aquests dies,
ho podràs pujar com l'altra vegada. Gràcies.

#use wml::debian::template title="Instal·lant Debian des d'Internet" BARETITLE=true
#use wml::debian::translation-check translation="1.29" maintainer="Alytidae"

<em>durant</em> la instal·lació. Comparat amb altres mètodes baixareu menys dades,
ja que el procés s'adapta als requisits del vostre ordinador. Les connexions
ethernet i sense fil són compatibles amb aquest procés. Malauradament, les targetes

<toc-display />

<toc-add-entry name="smallcd">Imatges petites de CD o memòries USB</toc-add-entry>

Trieu l'arquitectura del processador a baix.</p>

<stable-netinst-images />

d'un CD mínim</a></p>

<toc-add-entry name="verysmall">CD petits, memòries USB flexibles, etc.</toc-add-entry>

imatge al suport i arrenqueu-lo per començar la instal·lació.</p>

per instal·lar des d'imatges petites de CD.

arquitectura</a>, especialment el capítol

per a més informació):</p>

<stable-verysmall-images />

<toc-add-entry name="netboot">Arrencada des de la xarxa</toc-add-entry>

els mitjans d'instal·lació a les màquines de la xarxa local.
Si la BIOS de l'ordinador client ho suporta podeu arrencar la instal·lació
de Debian des de la xarxa (utilitzant PXE i TFTP) i procedir
amb la instal·lació de la resta també des de la xarxa.</p>

d'instal·lació no està recomanat per a usuaris novells ja que implica feina
addicional.</p>

a la vostra arquitectura</a>, especialment el capítol
per a més informació:</p>

<stable-netboot-images />