[LCFC] wml://distrib/index.wml

Res més sobre la traducció? Sobre les preguntes?

El 07/07/17 a les 19:07, Alytidae ha escrit:

Gràcies Guillem i Innocent per les aportacions. Adjunto nova versió. He canviat el tractament de l'usuari com m'indiques Guillem, he passat a € i he canviat Debian En Viu per Debian Autònom. M'apunto també les adreces que em passes.

Així mateix, aprofito per demanar dos dubtes. A un dels enllaços es comenta que he d'afegir el vostre contacte a la capçalera com a usuaris que heu fet revisions. No sé si el format que surt a l'enllaç és el correcte . Com ho hauria de posar?

En el mateix enllaç també es diu que després del LCFC he d'enviar "l'última versió del fitxer del mòdul al sistema de gestió d'errors de paquets" i posteriorment "un missatge de [sistema de seguiment d'errors]". Aquest pas és també per wml? Com que no tenc permisos d'escriptura no sé si ho hauria de fer jo.

Me n'he adonat que no he enviat el BTS de les dues traduccions anteriors que he fet, així que ara els enviaré.

Gràcies.

El 28/06/17 a les 00:37, Alytidae ha escrit:
Bon vespre,

No sé si envio massa ràpid després d'enviar l'ITT, però com que veig que
no hi ha massa moviment en la llista m'aventuro.

Espero qualsevol aclariment i/o aportació ;)

Salut.

El 26/06/17 a les 15:06, Alytidae ha escrit:
Bon dia,

Envio ITT per la que seria la meva primera traducció web. He pensat que
aquesta seria un bona primera contribució a la web, tot i que no sigui
la més visitada. El CVS em diu que hi ha una traducció antiga, tot i que
no em diu qui era el mantenidor i al web surt simplement com a no
traduïda, així que la deixaria actualitzada a la versió 1.59. Qualsevol
cosa al respecte o consell estaré al cas.

Salut.