Re: [LCFC] wml://CD/live/index.wml

> La versió de SiSU a wheezy 3.3.2-1  que és la que fem servir ara no
> "entén" la ela geminada. Converteix el punt volat en un asterisc i és
> il·legible. Imagineu això "l*l", i havia d'utilitzar el símbol unicode
> "ŀl"
>
> Però com ja vaig dir, això està arreglat a la versió 3.3.3
>

> http://lists.sisudoc.org/pipermail/sisu/2013-May/000613.html
>
> Sembla que si que hi havia un informe d'errors fet de manera informal
> (per mi al irc)
>
> Salut!

Hola,

Perdoneu que reobri aquest fil de l'any passat, però encara que el
tema de la ela geminada estava solucionat a nivell de programari, ha
calgut esperar a instal·lar aquest programari al autobuild (*
Generated by: Sisu 4.2.20) perquè per fi es pogués escriure l·l i
lògicament llegir/veure els tres caràcters correctament després.

http://live.debian.net/manual/current/html/live-manual.ca.html

En resum, només volia dir això, que a partir d'ara, en les traduccions
al català del projecte oficial debian-live ja es pot utilitzar el punt
volat com déu mana :)

Salut

--
chals