Re: [LCFC] wml://CD/live/index.wml

2013/5/13 chals <chals@altorricon.com>:

> Gràcies Joan,
>
> No, no hi havia cap informe d'errors, però segons sembla hi ha hagut
> canvis d'una versió a l'altra i ara ja es veu bé. Ara es feina meva
> canviar el símbol unicode pel punt volat normal.

La versió de SiSU a wheezy 3.3.2-1  que és la que fem servir ara no
"entén" la ela geminada. Converteix el punt volat en un asterisc i és
il·legible. Imagineu això "l*l", i havia d'utilitzar el símbol unicode
"ŀl"

Però com ja vaig dir, això està arreglat a la versió 3.3.3

http://lists.sisudoc.org/pipermail/sisu/2013-May/000613.html

Sembla que si que hi havia un informe d'errors fet de manera informal
(per mi al irc)

Salut!

--
chals