Re: Release notes

Ei!

On Sun, 2011-01-23 at 21:50:20 +0100, Jordà Polo wrote:

> El manual no sembla tanta feina[1], hi ha prou fitxers pendents
> d'actualitzar, però la majoria són petits.
>
>  1. http://ettin.org/pub/debian/dimstats/index.ca.html

Jo vaig fer una primera passada fa unes setmanes, actualitzant uns
50-75 fitxers. Tenia pendent fer la resta aquests dies, que com ha
dit Jordà no és massa. També vaig enredar la meva mare per a
revisar-lo, haig de mirar que tot estigui bé i fer-ne el commit.

> El que no tinc massa idea de com està són les release notes. A les
> darreres versions ho portava en xerakko (ping!).

Jo crec que xerakko ja no està per aquí? Així que ens en hauríem
d'encarregar nosaltres. Algun voluntari? :)

salut,
guillem