Re: [RFR] po-debconf://squid

Aquí van alguns comentaris...

msgstr "Voleu actualitzar el squid.conf automàticament?"
algú sap què cal fer que ho digui (jo, personalment, prefereixo la
segona).

msgstr ""
"Aquests paràmetres es poden corregir ara. Trieu si voleu aplicar els canvis "
"necessaris ara."
El segon «ara» sobra (jo el treuria).

"Els valors per 'cache_effective_user' i/o 'cache_effective_group' al vostre "
"fitxer de configuració són incompatibles amb l'usuari/grup del directori de "
"memòria cau. "
Crec que és millor substituir les cometes " ' " per "«" i "»" (els
"dobles menors" i "dobles majors").

I tret d'això res més. Bé, jo com sempre trobo curioses les formes
valencianes (eixe enlloc d'aquell, engegue enlloc d'engegui), però no
és pas discutible. De totes formes, crec que potser seria millor
utilitzar un català més unificat (si bé no sé si resultaria molt
complicat per als valencians...). Què n'opineu?