netinst 3.1r0a

hola,

estic usant el netinst 3.1r0a de debian per a fer una instal.lació i em trobo que si trio el català com a idioma d'instal.lació puc triar entre els fusos horaris de madrid, ceuta i les canàries. entenc (relativament) que aparegui madrid (encara que piqui una mica ;-) però no entenc que apareguin ceuta i les canàries, al mateix temps que no hi apareix andorra, que crec que és l'únic estat del planeta que té el català com a idioma oficial. ignoro si això és cosa específica d'aquesta llista, si és així, agraria que si algú sap a on puc comunicar-ho, que m'ho digués.

d'altra banda, a la mateixa pantalla de l'instal.lador hi apareix 'fussos' com a plural de la paraula fus (horari). juraria que hi ha una 's' de més.

i, finalment, hi ha algú que hagi traduït la documentació del cd (del netinst o del normal) i/o les pantalles que apareixen quan prems f1..f10 abans de botar la instal.lació? estic fent una mena de pseudo distribució per al lloc on treballo i crec que seria interessant que estés en català.

gràcies als que feu possible que debian parli en català.