presentació

Hola,
Em dic Martí Villaret, i ja fa temps que faig servir aquesta distribució a
nivell personal, i també com a SO en una assignatura de dues hores
d'informàtica que imparteixo a un curs de Batxillerat.
He fet alguna petita col·laboració en la revisió de cadenes de l'OOo en
català i m'interessaria també poder fer alguna cosa en la traducció/revisió
dels paquets de debian.

Si us sembla d'assignar-me algun mòdul, per començar no gaire gran,
intentaré de començar a familiaritzar-me amb el sistema de pseudo-urls.

Per cert aquest dos enllaços no hi tinc accés:
http://gluck.debian.org/~pmachard/l10n/material
http://people.debian.org/~guillem/catalan/TODO

Fins aviat.

Martí