Re: [RFR] manual://d-i/using-d-i/modules/base-installer.xml

A Diumenge 14 Novembre 2004 23:53, Jordi Mallach va escriure:
> Hola Joan,

> Desempaquetatge no hauria de ser desempaquetament?

Això és el que vaig posar el principi, però després de cercar els dos termes
al cercaterm vaig veure que només sortia desempaquetatge:

descompressió
<Societat de la informació>

ca  descompressió, f
ca  desempaquetatge, m
es  descompresión
fr  décompression
en  decompression
en  unpacking

Restauració de dades comprimides.

Per altra banda, en alguns diccionaris (http://www.grec.net/home/cel/dicc.htm)
apareixen els dos termes, empaquetament i empaquetatge:

 empaquetament
[de empaquetar]
m 1 Acció d'empaquetar;
2 l'efecte.

 empaquetatge
[de empaquetar]
m 1 Operació d'empaquetar. Empaquetatge en cadena.
2 TELECOM Tècnica de transmissió de dades per xarxes telemàtiques que
consisteix a dividir un missatge en petits segments o paquets abans de
transmetre'l.

Si us sembla més natural desempaquetament ho canvio.

Fins aviat,

Joan