Re: Anem per feina!

Hola Miguel!

On Sun, Nov 07, 2004 at 04:24:10PM +0100, Miguel Gea Milvaques wrote:
> M'agradaria començar a col·laborar activament amb les traduccions o
> revisions i m'agradaria que m' assignareu alguna cosa.

Actualment el més urgent són les traduccions de debconf i el manual
d'instal·lació.

Podries començar amb les revisions pendents de debconf, mira a
<http://ca.debian.net/> i ves revisant els RFR del Jordi Fernández
i comprovant que els paquets no tenen cadenes noves a traduir.

Això ho pots fer de la següent manera:

	et baixes el .po del portal del bot (<bot>.po)

	$ msgfmt -c <bot>.po

	# Si tens una connexió lenta podries fer servir els .po de
	# <http://www.debian.org/intl/l10n/po-debconf/ca> i fer un
	# «msgcat -o nou.po -u <bot>.po <intl>.po».
	$ apt-get source <paquet>
	$ msgmerge -o nou.po <bot>.po <paquet>-*/debian/po/templates.pot

	$ msgfmt --statistics nou.po

	el revises i el completes si fos necessari
	envies un RFR2 a la llista
	esperes un temps prudencial (1 setmana +-) i envies el .po en un
	  informe d'error als mantenidors

Si tens algun dubte, pregunta.

salut,
guillem