Per mantenir la línia

Ara m'he adonat del coi d'extensió dels fitxers, bufff, em sembla que no
em va servir de res recopilar el http://ca.debian.net/intro

Em sembla que serà millor que no els torni a enviar. Aprofito el correu
per comentar alguns detalls:

1) De tots els po que he enviat, l'exim4 és un dels més importants i que
encara disposa de cadenes per traduir

2) El conjunt de zope-* són molt similars o idèntics (hi ha dos grups),
ha de ser relativament fàcil fer-hi una repassada

3)

Jordi Mallach:
> Aprofitant el correu, hi ha alguna data més o menys fixada per tancar
> les traduccions de debian per a la nova versió estable ? per saber una
> mica com està la cosa.

No hauriem de comptar amb actualitzacions de traduccions més enllà del
20 de maig o així. La congelació de Sarge es suposa que comença la
quarta setmana de maig, però per precaució, jo tindria tot el que volem
traduït en la BTS abans, per donar temps a la gent a crear nou paquets
abans de la congelació.

A mi m'aniria de conya disposar de qualsevol correcció abans del dia 20
.... a poder ser, molt abans ;)

Bé, salut i ànims per encara la recta final