Re: [RFR2] po-debconf://console-common - Els Puntets

On dv, 2004-04-16 at 18:50, Jordi Mallach wrote:

> Sóc l'únic que veu els puntets del dimoni? Han de ser espais, no
> puntets!

Quina història la dels puntets! La veritat és que tant el kbabel com el
Gtranslator posen els puntets quan visualitzen la frase, per tal que
puguis veure si t'has descomptat en el número d'espais que cal deixar.
Però els desen correctament com a espais.

Tanmateix, em sembla que ja he detectat l'origen del problema, present
només en 2 frases: Precisament unes que vaig reaprofitar fent
"cut&paste" d'una altra: Sembla que el gtranslator va copiar realment
puntets enlloc d'espais, i jo no ho vaig notar perquè el programa ho
representa igual.

Si hagués editat directament l'arxiu .po, no m'hauria passat. Però és
que m'és més còmode usar una eina GUI... ho sento, ja aprendré Emacs un
altre dia.

Tornaré a enviar els fitxers. Confio en que aquesta vegada no hi hagi
més problemes.

Orestes.