Re: Començo bé

Hola,

On Thu, Jan 29, 2004 at 11:48:54PM +0100, Jordi Mallach wrote:

> t'ho arreglo en un plis.

Aixo ha passat per culpa del teu MUA que ha tallat la linea del Subject
en varies linees, el missatge raw tenia aixo:

[---X<---]
Subject: [ITT]
	po-debconf://{snort,mooix,spong,moon-buggy,sslwrap,mopd,sympa,mtop,sysstat,m
	uttprint,systrace}

> Yep... malgrat que la documentació del bot deia que acceptava aquest
> format {foo,bar,baz}, sembla que no li va massa bé, en veritat.

Si que l'accepta, el problema es amb mails mal formats, mirare si es pot
arreglar o almenys rebutjar aquests mails pero de totes formes aixo es
un problema del MUA.

salut,
guillem