Re: Llançament de woody

On Sat, Jul 20, 2002 at 05:16:53PM +0200, Jordi Mallach wrote:
> Epa!
>
> Be, si vius en la siberia profunda potser no saps que ahir per la nit es
> va llançar Debian GNU/Linux 3.0. Si no, açò és "old news" ja :)

    Aaaah, ho han fet amb premeditació i nocturnitat!  Bé, ja era hora,
  en tot cas!

> Al final, en tot el temps extra que hem tingut per a fer-ho, i no hem
> traduït i adaptat l'anunci del llançament per a vila web i tal. Jo em
> vaig ara mateix al poble un par de dies, i intentaré fer algo quan
> torne, si no heu mogut el tema.

    Si es tracta de traduïr, passeu-me-la i faig en una estona.

> Ah, si mireu en la història de Woody en Slashdot, veureu que s'ens
> anomena :) (cerceu "catalan")
>
> Felicitats a tots els que heu fet possible aquesta versió catalanitzada
> que surt inclús en el weblog més gran :)

    Sielos, en quin fregao m'heu clavat!  És com aquella tira de Mafalda
  de «es la primera vez que me insultan por la radio»...  No, parlant
  seriosament, sembla que alguns encara no capten la filosofia del SW
  lliure (m'estic referint al que hi ha en /. ).  Bé, jo tb vull
  sumar-me a l'agraïment i felicitació...  SOM LA CANYA!!!

  Ivan (slashdotted & jabbered)

--
Ivan Vilata i Balaguer  	@  Powered by Debian GNU/Linux  @
"Cogito, sed sum"       	@        apt-get a life!        @