Re: El famós diccionari/recull

Hola,

bonavespradanitcastanyadapanellets,

A Dimecres 30 Octubre 2002 18:46, Ivan Vilata i Balaguer va escriure:
>     Bon ditardanit a tothom!
>
>     En aquestes llistes hem discutit a sovint com podríem construir un
>   recull de termes que ens ajudara amb les traduccions.  De moment fem
>   servir el Cercaterm del TermCAT, el recull de SoftCatalà, el recull
>   Debian de l'Antoni Bella...  Però de tant en quant apareix la qüestió
>   de per què no usar-ne un d'unificat.  En particular, s'havia suggerit
>   d'usar el sistema Orca (que personalment desconec).

Bona idea. Jo crec que fins i tot podriem fer un fitxer en format dic i
tenir-ho a la màquina local. Però, com sempre tindrem els problemes de
permisos. Softcatala no crec que possi cap problema, ans el contrari,
l'Antoni tampoc, però la gent del termcat si, i és una llàstima perquè hi han
més de 5000 definicions. Potser podriem començar a pressionar perquè ho
facin.

La resta de coses em sembla perfecte. Però és com tot, requereix temps, ganes
i és feina. És una llàstima no tenir més enciclopèdies o diccionaris en
català en format lliure. Potser hauriem de fer quelcom.

Bé, només és una opinió.

Leo