Re: preguntes comunicació_de_premsa

--- Ignasi Tura Olivella <seasidefront@yahoo.fr> wrote:

> Hi estic d'acord. En l'apartat adaptat a Catalunya continuem amb la idea
> de mostrar els punts que han anat apareixent en el fil "Preguntes
> comunicació de premsa", no?

Sí, sí, aquesta era la meva intenció.  Perdoneu el silenci, unes
setmanes bestials de feina.  Aquest cap de setmana sóc fora de casa,
però al tornar em posaré a escriure alguna cosa d'una vegada.  No em
queda clar, però, si l'ultim esborrany d'en Joey és el final o si ve
més.  Ja li escriuré...

Ah, i perque quedi clar, jo també penso que el millor seria adaptar
el que faci el Joey, però volia fer una enquesta raonablement imparcial.

records,
Matt