Re: Projecte de xerrades sobre programari lliure i català

On Fri, Apr 12, 2002 at 12:56:11PM +0200, Jordi Mallach wrote:

> Ningú d'aquesta llista està interessat en açò?

	A banda que em pilla un poc lluny, estic un poc liat amb la
    iParty 4 que muntem ací a Castelló de la Plana la setmana vinent
    (19, 20 i 21 d'abril), a la qual per supost esteu tots invitats i
    estaria molt bé que vinguéreu (els de Lleida tb, així es poden
    contrastar idees i ajudar-nos en l'organització).  Ah, la web és
    http://iparty.aditel.org/

--
Ivan Vilata i Balaguer  	@  Powered by Debian GNU/Linux  @
"Cogito, sed sum"       	@        apt-get a life!        @