Re: [TR] IMPORTANT: Petit recull de guia v0.4

On Tue, Oct 09, 2001 at 07:42:17AM +0200, Antoni Bella wrote:
> [...]

Com tradueixen "socket" en castellà? Jo sempre he vist "plugin ->
conector" en les traduccions castellanes...

> Vejam que diuen per aquí, jo estic obert.

"Ombra" em pareix una traducció literal, sense massa sentit. La
traducció d'Iván em pareix mes encertada.

També em quedaria amb la del Iván

> I quin fitxer es aquest, podrias posar un exemple?

/var/lib/dpkg/lock, per exemple.

Jordi Mallach Pérez || jordi@pusa.informat.uv.es || Rediscovering Freedom,
   aka Oskuro in    || jordi@sindominio.net      || Using Debian GNU/Linux
 Reinos de Leyenda  || jordi@debian.org          || http://debian.org

http://sindominio.net  GnuPG public information:      pub  1024D/917A225E
telnet pusa.uv.es 23   73ED 4244 FD43 5886 20AC  2644 2584 94BA 917A 225E