Re: [TR] Appendix.sgml 1º Correcció. 2º Corr.

A Dissabte 29 Setembre 2001 20:49, Ingrid C. Peiró va escriure:

  Hola

> Ja, però quina opció és millor, en "cru"? o en "binari"?

binari

> [...]
> document, pot tenir sempre a disposició l'estat actual del mateix i evitar
> així possibles recorreccions, tot i que no s'ha donat encara el cas
> (almenys per la part que em toca).
>
> A mí també em resulta més cómode a l'hora de constestar, anar corregint
> paral.lelament el document i em resulta una forma d'assegurar-me no perdre
> la informació treballada si un cas em passa qualsevol entrebanc amb
> l'ordinador o amb la còpia dels arxius.
>
> Si aquest sistema comporta algún problema el canviaré.
>
> Fins aviat, ara haig de fer uns treballs i potser estaré un parell de dies

A mi em sembla perfecte a més pots trobar-te que algú a qui li interessi
participar tant sols es connecti el dilluns o bé d'aquí uns dies i corretgir
la primera còpia donaria molts errors dobles, pel que crec que fas bé.  A mi
ja m'ha passat amb un wml de la web i francament fins i tot tu acabes tenint
molts problemes per a aclarir-te amb dites correccions.

Ara estic fent una llista de certs mots amb els quals discrepo o que
considero especificables  i crec que haurien de ser traduïts sempre igual. No
se quan tingui el dbootstrap traduït  en presentaré la llista i podrem
unificar criteris més ràpidament.

No et preocupis, fins habiat

# [Pàgina de traduccions del nucli Linux]                    |
# http://www.terra.es/personal7/bella5/traduccions.htm
# [Traduciones al catalan del Nucleo Linux]                |
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.9  -  XFree86 4.1.0-6