Re: [TR] Appendix.sgml per correcció

A Dissabte 29 Setembre 2001 00:58, Ingrid C. Peiró va escriure:
> Hola a tothom!
> Us envio adjuntat la traducció de l'Appendix.sgml.
>
> Fins aviat!
>
> Ingrid C. Peiró
> ingrid24@arrakis.es

  Hola Ingrid

<<"Allí trobareu" --sense accent "veig que tots els d'aquest tipus els has
                            accentuat jo crec que haurien d'anar sense
                            accent". Algú que ho corrobori?

<<set -- seria "joc"

<<"en una de les <url id="&url-debian-mirrors;" name="rèpliques de Debian">".

<<per qualsevol raó -- sona més bé "per qualsevol motiu"

(n.t.: segón el recull de termes és "permés", tot i que no m'acaba de sonar
gens bé i trobaria més encertat "suportada". D'altra banda, amb el terme
"sub-arquitectura", es refereix al micro?)

  Posa suportada es força més entenidora i el sub-arquitectura si que es
refereix al micro tot i que no sabria dir-te si l'evolució de la família de
microprocessadors i386 es podrien considerar sub-arquitectura ja que aquests
son compatibles cap a enrradera.

<<d'arxius d'arrel -- "d'arxius arrel"

(stand-alone fashion.)n.t.: Alguna suggerència?
"sols per a usar" Serveix?

<<Això és l'imprescindible i necessari perquè pogueu instal·lar el reste de
<<paquets.
- --"Això seria, l'imprescindible i necessari per a que pogueu instal·lar la
- --resta de paquets".

<< heu d'utilitzar aquesta utilitat "raw write" per fer-ho.
- --"haureu d'utilitzar la utilitat "rawrite" per a fer-ho".

<<programes
- --programàris

<<que podeu trobar en qualsevol rèplica FTP d'arxius Debian.
- --"que podeu trobar en qualsevol rèplica FTP de l'arxiu Debian".

<<fitxer de dispositiu
- --bé el meu KDE diu "dispositiu de caràcter" m'hi he acostumat.

  n.t.: no sabia com traduir-lo exactament, tot seguit hi ha l'expressió
original (one can endlessly read zeros out of this device)

Aquest dispositiu no l'he emprat mai, no se, crec que simplement dona com a
sortida zeros sense parar.

# [Pàgina de traduccions del nucli Linux]                    |
# http://www.terra.es/personal7/bella5/traduccions.htm
# [Traduciones al catalan del Nucleo Linux]                |
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.9  -  XFree86 4.1.0-6